حاشيه ديدار استقلال و الشباب 2

 

حنيف عمران‌زاده و اميرحسين صادقي مسير طولاني را طي کردند تا به تشويق هواداران استقلال پاسخ دهند و حنيف عمران‌زاده با نشان دادند عدد 4 به آنها هواداران تيمش را به وجد آورد.


 

در حالي که کمتر از 15 دقيقه به برگزاري ديدار استقلال و الشباب عربستان در ليگ قهرمانان آسيا زمان باقي مانده، حدود 12 هزار استقلالي در ورزشگاه حضور دارند که هر لحظه به تعداد آنها افزوده مي‌شود.

به گزارش فارس، در ساعت 18 و 35 دقيقه دروازه‌بانان دو تيم وارد زمين شدند که مهدي رحمتي با تشويق شديد هواداران استقلال روبرو شد. استقلالي‌ها رحمتي را با شعار عقاب آسيا تشويق مي‌کردند.

*هواداران استقلال چندين بار به شدت فرهاد مجيدي را به شدت تشويق کردند.

* بازيکنان الشباب که براي گرم کردن وارد زمين شده بودند توسط هواداران استقلال «هو» شدند که آنها در پاسخ به اين کار استقلالي‌ها براي آنها دست زدند.

* علي چيني و محمد خرمگاه، از پيشکسوتان باشگاه استقلال در ورزشگاه آزادي حضور دارند.

* مسئولان سفارت عربستان در ورزشگاه آزادي حضور دارند تا بازي الشباب مقابل استقلال را ببينند.

* تمام بازيکنان استقلال تشويق شدند اما هواداران اين تيم عمران‌زاده، رحمتي، قاضي و برهاني را بيشتر از همه تشويق کردند.

* علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل استقلال مطابق عادت ديرينه‌اي که دارد قبل از بازي به امامزاده صالح رفت تا براي پيروزي استقلال دعا کند.

* حنيف عمران‌زاده و اميرحسين صادقي مسير طولاني را طي کردند تا به تشويق هواداران استقلال پاسخ دهند و حنيف عمران‌زاده با نشان دادند عدد 4 به آنها هواداران تيمش را به وجد آورد.

* ستار همداني مربي تيم فوتبال استقلال از يکي از مسئولان AFC ليست تيم الشباب را گرفت تا متوجه شود کدام بازيکن در ترکيب اين تيم بازي مي‌کند.

* داوران چيني اين بازي در ساعت 18 و 45 دقيقه وارد زمين شدند تا بدن‌هايشان را گرم کنند. داور وسط اين بازي تان ‌هاي از کشور چين است.

* پرچم‌هاي آبي و سفيد زيادي ميان طرفداران استقلال پخش شده تا تيم‌شان را تشويق کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1392 | 8:4 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.